Dariusz Sieczkowski – strona prywatna

„Wielka promocja”

Jedna z firm ubezpieczeniowych przysłała mi na skrzynkę mailową kody rabatowe, uprawniające do zakupu wybranego sprzętu AGD renomowanej firmy ze zniżką 40%. Odnośnik przekierowywał na oficjalny sklep internetowy firmy produkującej sprzęt AGD, więc kliknąłem.

Sprawdzam ceny – na pierwszy rzut oka wydają się być bardzo atrakcyjne, a zniżki bardzo wysokie, znacznie wyższe niż składki, które zapłaciłem tej firmie za ubezpieczenia turystyczne.

Już miałem kupić jedno z urządzeń, lecz jak to człowiek wątpiący, postanowiłem sprawdzić ceny w porównywarkach cen. Tu zaskoczenie: ceny bez jakiejkolwiek promocji i zniżki są czasami niższe niż ceny ze zniżką 40% z kodem rabatowym. Czyli kolejna pseudopromocja, tym razem przy udziale dwóch dużych firm. Kolejny zawód.

Dziś sprawdzałem ulotkę promocyjną jednego z supermarketu. Ceny artykułów spożywczych w promocji przedświątecznej są wyższe niż bez promocji jeszcze tydzień temu, choć ulotka sugeruje coś innego.

Oszukują nas na każdym kroku. Ale taki jest świat.